Day 2 - Reisverslag uit Nuland, Nederland van Luuk Goossens - WaarBenJij.nu Day 2 - Reisverslag uit Nuland, Nederland van Luuk Goossens - WaarBenJij.nu

Day 2

Door: Luuk Goossens

Blijf op de hoogte en volg Luuk

25 Februari 2014 | Nederland, Nuland

Again I woke up early at 6 'o clock, went downstairs and ate my breakfast. At half past 7 I was picked up again and my uncle and I went to Honeywell for another day of work. Today I noticed that Tuesday was a day full of talking, we have sat down for hours talking and discussing things in the conference room next door. We have had some meetings with people from India and Ireland talking about Honeywell products. At a quarter to three we were done with talking and I worked a bit on my assignment till half past three so I could let it get checked by the secretary. After work we got home and I helped my hosts with some work that has still to be done this evening. I have had a good dinner tonight and I go to sleep now so I am ready for tomorrow.

bye!

• 26 Februari 2014 - 07:35

Dieke, Diana:

Hey fijn dat het goed gaat bij Honeywell maar ook bij het gastgezin. ik ga dadelijk een pw van gs maken en een so van mu. Heb er geen zin in maar het moet. ik zie je aan het einde van de week en we missen je heel erg. xx je allerliefste zusje van de hele wereld!!!